Servicecontract

Voor één vast bedrag kunnen wij uw ICT-omgeving beheren, onderhouden en ondersteunen.
U weet precies waar u aan toe bent. Wij nemen het risico van storingen over. Geschikt voor ZZP-er, éénmanszaak of MKB.

In ons servicecontract zijn onderstaande diensten inbegrepen. U betaalt hier geen arbeidsloon voor of reiskosten.
Alles is inbegrepen in één vast periodiek bedrag.

  • Periodiek preventief onderhoud
  • Systeem- en netwerkbeheer
  • Onbeperk gebruik helpdesk
  • Onbeperkt hulp op locatie
  • Advisering

Preventief onderhoud

Wij hebben de intentie om zoveel mogelijk storingen te voorkomen. Het risico van storingen is immers voor ons. Daarom voeren we preventief onderhoud uit op locatie. We plannen dit in op momenten dat het u en ons goed uit komt. Tijdens dit preventieve onderhoud controleren we uw gehele ICT-omgeving, zowel hardware als software. Eventuele (kritieke) aandachtspunten of verbeteringen zullen we met u bespreken of direct doorvoeren.

Systeem- en netwerkbeheer

Het gehele beheer van uw netwerk(apparatuur), computers, servers en gerelateerde apparatuur nemen wij op in ons takenpakket of we sturen u met ons advies in de juiste richting. De insteek hierbij is dat u een goed werkende ICT-omgeving heeft.
Enkele kerntaken behorende bij ons systeem- en netwerkbeheer:

– De inrichting en werking van back-ups,
– Het installeren en configureren van updates en patches op computers en server,
– Toegangsbeheer; wie krijgt waar toegang en met welke rechten, wachtwoord resetten e.d.,
– Installeren en configureren nieuwe software,
– Hardware vervangen indien componenten defect zijn,
– Beheren en configureren van de verschillende verbindingen tussen computers en netwerkapparaten,
– Enz. enz.

Helpdesk

Met al uw vraagstukken of storingen die betrekking hebben op de ICT-omgeving kunt u contact opnemen met onze helpdesk. U wordt telefonisch geholpen of in de juiste richting gestuurd. Indien nodig kunnen we via een veilige verbinding met u meekijken. Veel vragen en storingen worden hiermee snel opgelost. De helpdesk is bereikbaar op werkdagen (ma t/m vrijdag, van 08.30 tot 17.30 uur). In het weekend zijn wij gesloten.

Hulp op locatie

Als uw vraag of storing niet via de helpdesk kan worden opgelost komen wij bij u op locatie. In noodgevallen is dit vaak dezelfde dag nog, uiterlijk de volgende werkdagen. Bij niet spoedgevallen plannen we dit in op een moment dat het u en ons goed uit komt. Onze service engineers komen op werkdagen bij u langs (ma t/m vrijdag, in het weekend zijn wij niet werkzaam).

Microsoft Windows & Apple Mac

We ondersteunen zowel Microsoft Windows als Apple Mac georiënteerde ICT omgevingen.

Wilt u meer informatie over ons servicecontract?